Snarler AT5 S (T3b)
Cena:
Barve:
GALERIJA
GALERIJA
GALERIJA
TEHNOLOGIJA
TEHNOLOGIJA
TEHNOLOGIJA
Vrhunska zmogljivost
Segway AT5 poganja eden najzmogljivejših motorjev v razredu 500 cm³ / 39 KM. Zahvaljujoč temu ima AT5 več kot dovolj moči za premagovanje zahtevnih odsekov, zapletenih terenov in vleko težkih bremen.
Avtomatski menjalnik CV-Tech
Popolnoma samodejni menjalnik vodilnega kanadskega podjetja CVTech učinkovito brez prekinitev prenaša pogonsko moč motorja takoj na kolesa, kar zagotavlja popolnoma gladko vožnjo in izboljša porabo goriva.
Izjemno močno okvirje
Okvir je izdelan iz krom-molibdenovega jekla in je zato veliko močnejši od okvirjev iz običajnih jekel. Trden in vzdržljiv okvir zagotavlja stabilnost in natančen nadzor.
LED žarometi z visokim učinkovitem
Z visoko svetlobno močjo 30 000 lm so luči AT5 60 % bolj učinkovite od običajnih halogenskih luči. Te izjemno močne LED luči visoke ločljivosti vam bodo vedno zanesljivo pokazale pot do cilja.
Disk zavore
Zmogljive hidravlične disk zavore zagotavljajo zanesljivo in učinkovito zaviranje z visoko varnostjo in takojšnjim zaviranjem.
Vzpon 39°
AT5 ne bo ustavil niti na najzahtevnejšem terenu. Zahvaljujoč dvema 100% zaporama diferenciala in štirikolesnemu pogonu z reduktorjem za terensko vožnjo zmore premagovati klance na primerni podlagi z vzponom do 39°.
Velika pogonska moč
AT5 ne bo ustavil niti na najzahtevnejšem terenu. Zahvaljujoč dvema 100% zaporama diferenciala in štirikolesnemu pogonu z reduktorjem za terensko vožnjo zmore premagovati klance na primerni podlagi z vzponom do 39°.
Velika pogonska moč
Zmogljiv motor, velik oprijem in pogon na vsa kolesa – Segway AT5 L brez težav vleče zelo težka bremena, tudi v težkih razmerah, na mehkih travnatih površinah ali gozdnih makadamskih poteh.
SPECIFIKACIJE
TEHNIČNI PODATKI
TEHNIČNI PODATKI
Motor
Vrsta: | štiritaktni enovaljni DOHC |
---|---|
Prostornina: | 499 ccm |
Moč: | 39 km |
Navor: | 44 Nm |
Sistem za gorivo: | elektronsko vbrizgavanje goriva (EFI) |
Hlajenje: | tekočinsko |
Pogonski sistem
Pogon: | 2×4 / 4×4, električno preklopljiv |
---|---|
Prenos: | samodejno, P / R / N / L / H, avtomatski menjalnik CVTech, Made in Canada |
Motorna zavora: | Da |
Sprednji diferencial: | da + zapora z električnim upravljanjem |
Zadnji diferencial: | do 81% (39 stopinj) |
Podvozje
Okvir: | ogrodje iz visoko trdnega krom-molibden jekla |
---|---|
Servo volan: | ne |
Vzmetenje: | Spredaj: dvojni A-roki / Zadaj: dvojni A-roki s stabilizatorjem |
Vzmetenje: | popolnoma nastavljiv s progresivnimi vzmetmi |
Kap: | 180 mm spredaj / 200 mm zadaj |
Zavore: | hidravlični diski |
Kola: | 12 ” jeklo diski |
Pnevmatika: | spredaj 26 x 8 – 14 / zadaj 26 x 10 – 14 |
Mere in teže
Celotna dolžina: | 2160 mm |
---|---|
Skupna širina: | 1.180 mm |
Skupna višina: | 1.230 mm |
Medosna razdalja: | 1.300 mm |
Teža brez nadevov: | 355 kg |
Sprednji nosilec: | jeklo, nosilnost 40 kg |
Zadnji nosilec: | jeklo, nosilnost 60 kg |
Rezervoar za gorivo: | 19 litrov |
Oprema
Električni vitel, zapora prednjega diferenciala, digitalni multifunkcijski prikazovalnik, Full-LED osvetlitev, sprednji zaščitni okvir, jeklo platišča 12″, pnevmatike 24″, nastavljivi blažilniki s progresivnimi s spiralnimi vzmetmi, ogledala. |
Zakonodaja in potrdila
Homologacija: | T3b / off-road |
Vozniško dovoljenje: | skupina F (traktor) |